Dagens dilemma!


Jag tycker det är dags att köpa Novah en pipmugg men kan inte bestämma mig för vilken..  den andra verkar enklare att använda tror jag men vet inte, sånt här är svårt alltså och Johnny säger ju bara " ta någon bara"!




NUK Baby Rose & Blue Drickpipsflaska med handtag designat för barns händer med anti-slip-grepp. Bekväm, mjuk drickpip i TPE (Thermoplastic Elastomer) med en liten skåra som tillåter droppande som en del i den naturliga inlärningsprocessen. 150 ml, 6 månader +.








ELLER

Tommee Tippee Explora First Sips är en spillfri drickpipsmugg som underlättar övergången från nappflaska till mugg. Den har en mjuk pip och passar barn 6 månader +. BPA fri. Rymmer 150 ml








Kommentarer
Postat av: mysan

coola! :) de finns ju sjukt mkt nya och roliga saker till barn! :D

2011-06-01 @ 16:37:52
URL: http://myedenvad.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hej! KOLLA IN MIN BLOGG OCH VAR MED OCH TÄVLA OM ATT BLI DAGENS BÄSTA BLOGG!

2011-06-01 @ 17:46:47
URL: http://lisaanist.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se