Snart sovdags!


Nu sitter vi och väntar på att Gizmo ska komma hem, vi har varit ute och ropat några gånger men han är inte i närheten eftersom han inte kommer (han kommer jämt när man ropar) men han kommer väl snart :)


Jag och Novah har vikit tvätt ikväll eftersom igår när vi tvättat MASSOR så blev inget torrt för torktumlaren suger så vi var tvungna att hänga upp all tvätt lite här och där i lägenheten så tog ett tag innan det torka. Men nu är det äntligen torrt skönt och få undan allt eller ja några få plagg hänger kvar som fortfarande är lite fuktiga, ser så stökigt ut när man är tvungen att hänga upp all tvätt men men måste man så måste man....Fick i alla fall hjälp av Novah att vika den eller ja det fick jag väl inte egentligen eftersom jag vek och hon vek upp allt men hon höll mig sällskap i alla fall.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se