ONT I MAGEN!!!!!!!!!!


Fyfan vad ont i magen jag har, hatar verkligen mensvärk :( Men ska ändå ta och dammsuga och diska lite tänkte jag eller åtminstone försöka eftersom jag har så ont att jag knappt kan stå rakt :/


Novah vägrar sova middag, hon har inte sovit på hela dagen och blir helt hysterisk när hon ligger i sin säng men det funkar utmärkt på kvällarna haha, hon vill nog helt enkelt inte sova på dagen verkar det som, hon vill hellre vara vaken och busa med mamma och pappa och allt roligt som finns här hemma hah :)


Novah räknar dop pengarna och funderar på vad hon ska köpa ;)









Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har en fin blogg och en fin familj! Kanske är det inte så bra att utsätta ett spädbarn för den enorma mängd bakterier som faktiskt finns på en sedel? Pengar är det jättemycket bakterier på eftersom de är i omlopp i olika händer konstant. Vi vuxna har ett mycket starkare immunförsvar än ett spädbarns.



Jätte vackert dop! Hoppas att du vilar upp dig!



/ Maria

2011-07-11 @ 00:38:52
Postat av: penny

Tack =) Alla vuxna har nog inte det, hon verkar ha starkare immunförsvar än mig i alla fall :) Men du har rätt ang bakterierna dock men bakterier finns det ju i stort sett överallt också, tänk bara på alla som pussar på alla stackars små barn jämt.



Men givetvis stämmer det ju att det finns MASSVIS med bakterier på pengar och ja självklart brukar hon inte leka med pengar utan nu snodde hon åt sig dom ur sin pappas plånbok, men tack för att du påminnde mig i alla fall :D

2011-07-11 @ 01:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se