Mys <3

Igår blev det sent, vi var inbjudna till grannen och satt där väldigt länge och hade super trevligt nästan så att man inte vill flytta bara för de haha men vi måste ju ha större. Jag älskar verkligen när man har bra grannar som man kommer överens med, visst dom är bra mycket äldre än oss men åldern är ju bara en siffra! =)

 

Idag har jag och Novah mest gosat och busat och en promenad har vi även hunnit med, nu ligger hon och sover middag och fan vad glad jag blir över det för vi har verkligen kämpat med att få henne att sova lite på dagarna och hon har totalt vägrat och då kan ju tänkte er hur grinig och övertrött hon är vid 5-6 tiden , Jag och Novah hade ju världens bästa rutiner förut och då sov hon alltid middag runt 12-13 sen igen vid 15-16 och somna runt 21-22 på kvällen och sov hela natten och det funkade utmärkt fast egentligen vill jag ju att hon ska sova tidigare på kvällarna men då vaknar hon runt 2-3 och vill vara vaken resten av natten och ja det blir hel fel då.

 

Nu ska jag äta upp min brunch, ja brunch måste det bli eftersom jag missade frukosten och det inte är någon direkt lunch så då får det bli brunch :) Sen ska jag sortera tvätt för ska tvätta klockan 14.00 :)

 

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se