Lördagsmys!

Ikväll har jag och Novah gosat och vart ute och promenerat, vi är ju ensamma hemma (som vanligt) för Johnny är ute med vänner och dricker öl och gör vad fan han nu gör, han har egentid ikväll vilket han ofta har, för han är ju inte alls ofta hemma med oss, är det inte fotbollsträning så åker han och träffar kompisar eller åker och tittar på fotboll. Jag har haft egentid 1 kväll på 7 månader det är lite skillnad.


Alltså missförstå mig inte, jag älskar att vara mamma och umgås med Novah, det är det bästa jag vet. Undrar bara varför han ska ha massa egentid + göra det han vill medans jag ska sköta hemmet + Novah när det var vi båda 2 som valde att bo ihop och skaffa barn... Men är väl som jag alltid sagt jag har inget direkt förhållande utan jag har en rumskompis som kommer och går när han vill och jag och Novah bor ensamma men ibland ser vi någon liten typ som är här och äter + sover innan han försvinner igen (antingen ut eller in i datavärlden).


Men va fan, jag har insett att vi klarar oss alldeles utmärkt ensamma, det har vi gjort i 7 månader (i stort sett) och det kommer vi att fortsätta göra och ovasett vad som händer har vi ALLTID varandra!!!! <3









Kommentarer
Postat av: felicia

Trist att han gör så. Hoppas det blir bättre.



Novah är jätte fin :)!

2011-07-16 @ 22:00:32
URL: http://heavenlysnowflake.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se