Kan folk hålla reda på sina katter??


Fy fan vad jag är förbannad just nu, jag skulle öppna balkong dörren för vi typ dör av värmeslag här inne och då kommer en stor orange katt in springandes och det blir världens kattbråk och jag springer så fort jag kan och rycker upp Novah från golvet för vart livrädd att hon skulle bli skadad och hon blev livrädd för katterna bråkade och skrek hysterisk men nu har mamma lugnat ner sin lilla tjej <3


Fick lägg ner Novah i sin säng sen springa och hämta vatten och hälla på katten och alla 3 sprang ut :/ Gizmo ligger dock på uteplatsen men Tyson blev uppjagad i trädet av den orangea katten. En livsfarlig katt alltså, jag undrar vems det är? Ska man inte kunna ha öppet utan en ilsken katt ska komma in och bråka, fyfan säger jag bara!!









Kommentarer
Postat av: matilda

fin blogg!



hur är det? :)

2011-07-01 @ 20:47:45
URL: http://hejbus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se