Inte så trevligt!


Ikväll tänkte vi lyxa till det med pizza och oj vad lyxigt det blev sen då. Jag åt 2 små bitar av pizzan och fick fruktansvärt ont i magen efter ett tag började det bubbla och ha sig i magen så var tvungen att springa på toa och sedan tänkte jag ta mig ett varmt bad och bara ligga och slappna av ett tag men icke, fick minsann springa upp ur badet 5 gånger för att gå på toa, aldrig mer pizza från solbaren!! Fast behöver ju inte heller ha varit pizzan det var fel på? Men blev ju dålig efter ha ätit den så känns som om det var pizzans fel... Anyway jag drack ett glas vatten med potatismjöl som är en gammal huskur mot diarré och magen har vart okej sen dess fortfarande ont och illamående men ändå okej!!


Så ett litet tips till alla, vatten + ca 1 matsked vid diarré funkar perfekt!










Kommentarer
Postat av: Fia

På maxi här (linköping) säljer dom ut dom för halva priset.Kan ju vara värt att kolla upp om det gäller samma på erat maxi =)

2011-07-11 @ 01:38:12
URL: http://www.sofsan.se/
Postat av: sophie och isabelle <3

de är pizzan, de har hänt mig med precis från samma ställe :( solbaren suger!!!du ska gå dit o anmäla dom att dom har ofräsh mat.

2011-07-11 @ 08:33:29
Postat av: Anonym

solbaren är vider! beställde kycklingspett där en gång, fick något som såg ut, luktade och säkerligen smakade exakt som kattmat. fyfan vad äckligt det var!!

2011-07-11 @ 11:53:22
Postat av: JNY

men oj? solbaren beställer vi alltid ifrån.. och alltid blivit nöjda. konstigt :p men klart, alla har väll otur med maten någon gång :P

2011-07-11 @ 16:00:42
URL: http://duvethonjny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se