Fortfarande ingen Tyson!! :´(


Vi har varit ute och letat och ropat men fortfarande ingen Tyson så när Johnny kommer hem fixar vi lappar och går ut och hänger upp, åh saknar dig lilla gubben! Jag är så rädd att jag aldrig någonsin kommer få se honom igen :´(




Jag håller på med mat & efterätt tills min älskling kommer hem och lilla Novah ligger och sover efter ha busat hela dagen haha, likaså Gizmo. han ligger och gottar sig på balkongen, sover som en stock. Han drömmer väl om Tyson och att han kommer hem kan jag tänka mig.



Novah stack iväg till leksakslådan och hämtade lite leksaker medans mamma diskade, haha söta unge! <3 Hon är "bara" 7 månader och har massvis med leksaker redan så jag var tvungen att ta en tillfällig låda att lägga alla hennes leksaker i och det går ju kanon bra hon kan ju till och med hämta dom själv, haha.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se