DOPDAGEN!


Idag har vår kära dotter blivit döpt, det har varit en underbar dag med underbara människor och super fint väder! Cermonin var jätte vacker men det var sjukt varmt i kyrkan. Det var så vackert så blev alldeles tårögd och Novah var jätte duktig och var tyst och lekte med mammas hår under hela cermonin, eftersom hon sovit dåligt och har ont i tänderna så trodde jag hon skulle vara sur och grinig under cermonin men icke dock tänkte hon välta ut dopvattnet haha.

 

Markus, Johnny, jag, Mia och lilla Novah i kyrkan =)  Markus och Mia är Novahs faddrar, 2 otroligt underbara människor och passar perfekt in som förebilder i Novahs liv. Jag ser dock ut som en kines för jag råka skratta samtidigt, haha.


Tyvärr kom inte alla som sagt att dom skulle komma så blev 2 tårtor över och jätte mycket bullar, muffins och kakor men men då har vi lite gott ett tag hehe och min mor fick ta med sig en tårta hem :)

 

Tusen tack till alla som kom och delade den här dagen med oss och tack för dom fina presenterna, jag hoppas ni hade det lika trevligt som oss!


Mer bilder kommer :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se