Det är skoj att plaska i badkaret :)

Ikväll har jag och Novah badat tillsammans för oftast när hon ska bada själv blir hon helt hysteriskt (vet inte varför) så jag tänkte att vi badar båda 2 istället och det ÄLSKAR hon verkligen, vi fyller upp vatten och hon ligger på min mage och plaskar med både armar och ben (ja, jag höll givetvis i henne också) och jävlar vad kul hon tycker det är, skrattar och härjar för fullt och jag tror faktiskt det blev mer vatten på golvet än i badkaret till slut.


Sen skulle hon äta lite välling men tänderna gjorde för ont och hon blev jätte ledsen så hon fick alvedon och efter ca 15 min så käka hon upp vällingen och somnade och nu sover hon som en stock! Och jag kollar på tv och sitter och äter lite mat för magen känns mycket bättre :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se