Blir aldrig rent!

Nu har jag och Johnny dammsugit flera gånger + torkat golvet flera gånger  men jag tycker fan inte att det blir renare men det borde det ju faktiskt bli. Dessutom luktar vårat skurmedel så jävla gott men kommer inte på vad det heter just nu är ICAS skona sen medlet är lila iaf =)


Har busar lite med Novah och just nu äter ho välling och ska sova när hon är klar, jag sitter med världens jävla huvudvärk sam tandvärk och väntar på att treon ska bubbla klart och längtar till den 28e Juli då jag har tandläkartid igen och blir ca 3000kr fattigare men det är det ju värt när man slipper smärtan, men jag skulle ju få någon röntgen tid innan dess som jag ännu inte fått, får nog gå upp tidigt i morgon och ringa och höra hur det ligger till...








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se