Spenderat dagen + kvällen i sängen.



Halloj :)







Idag har jag och lilltjejen legat i sängen stort sett hela dagen samt kvällen
och glott på film, super mysigt <3 Nu håller jag på överför ännu fler från andra datan
till laptopen så vi kan krypa ner i sängen sen igen och glo lite mer :)


Idag var Novah ute på promenad med sin pappa och även om det bara var max en timme höll jag på att sakna ihjäl mig, tror jag lider av seperationsångest eller nåt. Vi kommer ju aldrig kunna ha barnvakt, skulle dö av längtan och hela tiden undra hur hon har det och va hon gör, om hon ätit, om hon sovit och om hon är ledsen. Och ska man ändå gå runt och tänka på allt det där, varför ens skaffa barnvakt? Så det kommer vi nog aldrig ha i alla fall inte som jag känner nu men vem vet när hon är 2-3 år kanske man vill ha en barnvakt en kväll
men blir ju inte innan dess i alla fall.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se