Sitter och väntar på att klockan ska slå 14:00

 



Min mage gör sjukt ont varje gång jag äter något i stort sett, jag får kramp i hela magen och klarar inte av att äta mer. Igår klarade jag bara att äta ca 10 tuggor sen mådde jag riktigt dåligt, jag försöker trycka i mig maten så att jag näring till bröstmjölken åt lill tjejen men är så fruktansvärt svårt när det gör så ont att äta.

Jag har i alla fall ringt läkaren så sitter och väntar på att dom ska ringa tillbaka kl 14:00, så får vi väl se. Förmodligen hittar dom inget fel för det gör dom väldigt sällan när man har ont i magen tycker jag. Men man kan ju alltid hoppas dom hittar något så man vet var det är och kan åtgärda det.










Kommentarer
Postat av: My

Så blir det för mig i perioder, när jag har magkatarr.. Så kolla upp det, sjukt jobbigt att ha det så :/

2011-02-04 @ 09:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se