Novah är 5 veckor idag <3






Nu har vi precis ätit mat, vi lyxa till det lite med pizza från Rulles.
Och nu ska jag hoppa in badet sen göra mig i ordning och även göra Novah
i ordning för vi ska hem till min far och hälsa på, det blir första gången han ser min dotter
och är 5 veckor idag, det är dåligt av honom men ändå vill jag åka dit.





Jag är så himla stolt över min lilla flicka och det är så kul att se att hon börjar lära sig nya saker hela tiden.
Och hon är så duktig så, väldigt stark i nacken och hon kan hålla upp huvudet ett bra tag :) Barnmorskan har ju sagt att hon verkar vara lite före i utveckligen och det är ju roligt.




Hon är nu väldigt duktig på att:

  • Lyfta huvudet och hålla det uppe
  • Vrida på huvuder åt sidorna
  • fokusera blicken samt följa med blicken
  • Börja vända sig lite, och det är för tidigt än egentligen men hon är på god väg. Om man lägger henne på rygg så vänder hon på överkroppen och sparkar till lite med benen och woops så ligger hon på sidan, det händer inte ofta men har hänt ca 1-3 gånger :)












Kommentarer
Postat av: Fia

Guuuuuuuuu vilken mumsig pizza!

Jätte söt tjejja ni fått =)

2011-01-21 @ 19:59:43
URL: http://www.ensidaomallt.se/Sofsan/
Postat av: JNY ©

Gott med pizza! :D

hoppas du och johnny & novah får en bra kväll hos din far! ha så trevligt.



& Pussa novah prinsessan från faster =) ! <3

2011-01-21 @ 20:08:19
URL: http://duvethonjny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se