Natt mys med killen <3


Inatt har Novah sovit enormt bra och självfallet är inte jag trött inatt,
det behövde hon verkligen min lilla sötnos, min kärlek till henne är av en annan värld
och den är omöjlig att beskriva, denna lilla tös är verkligen mitt allt ,
jag kan ligga och titta på henne i evigheter och ibland kommer jag på mig själv att gråta av lycka <3





Men nu inatt för första gången sen förlossningen har jag och killen kunnat legat i soffan
och gosa lite framför en film, det var härligt att kunna få slappna av och pussas och kramas och bara få hålla om varandra lite för det är inte så ofta man har tid för sånt nu i början.



 

 

Just nu sitter jag och mumsar i mig lite ananas och ska väl snart diska upp disken från igår
samt krypa ner i badet en sväng innan lilltjejen vaknar igen, alla mina älsklingar sover nu
så är helt ensam haha men jag har ju lite att göra så överlever nog ;)









 




Kommentarer
Postat av: JNY ©

åååh lilla söta novah :D <3

2011-01-17 @ 13:06:37
URL: http://duvethonjny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se