Kan fortfarande inte somna men börjar bli lite små trött så snart så..





Men just nu sitter jag och kikar runt på lite kläder på olika sidor och käkar glass för det finns inte så mycket annat att göra såhär mitt inatten faktiskt. Sitter och längtar tills söndag då vi ska åka hem till min morfar och både han och min syster får träffa Novah för första gången =)





I morgon ska jag fan skriva en lapp och sätta upp i trappuppgången för börjar få nog av alla som springer upp och ner i trappan och dunkar hela natten och hjälper inte det då ringer jag bovärden, för blir tokig. Vi har ju vårat sovrum vägg i vägg med trappuppgången så hörs så jävla väl in när dom dunkar och har sig där ute och Novah har vaknat flera gånger pga det.



Nej nu ska jag åtminstone försöka sova lite :) Natti <3









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se