Jag älskar dig min gullunge <3

 

Fan fet jag ser ut!


Fast var ju inte direkt det jag skulle skriva om men kunde inte låta bli att vräka ur mig det.
Och jag ska verkligen kämpa med att gå ner i vikt nu men har inte riktigt haft tid att springa på gym eller så ännu så viktminskningen får helt enkelt ta den tid det tar..


Imorgon ska vi till USÖ och träffa en audiolog som ska kolla Novahs hörsel på vänster öra för det blev aldrig gjort på bb, bara höger öra för i vänster öra hade hon fortfarande fosterfett i örat så nu får vi bara hoppas hon är lugn imorgon så dom kan slutföra hörseltestet :)



Just nu sover min älskade lilla flicka så sött och vi kollar på Next friday, haha gillar verkligen Friday filmerna.
Men blir nopg snart sängen för imorrn har vi en del att göra :)














Kommentarer
Postat av: Natasha Roxy

underbar bild:) och nej, du ser absolut inte fet ut!

2011-01-11 @ 01:48:00
URL: http://crazydoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se