Fasen vad jag läcker alltså...


Imorse när jag vakna hade jag läckt IGEN som fan men denna gång hade jag amingsinläggen i men läckte uppenbarligen igenom, haha. Det var blött och fläckigt i hela sängen men så kan det ju bli.


Idag har vi varit ute på en promenad, det är riktigt skönt nu när det inte är så kallt ute.
Jag älskar ju att gå och Novah älskar att åka vagn, hon sover så skönt då.












Just nu, sitter vi och kollar på Tjenare Kungen på tv, sen blir det att fixa disken och lite sånt sen sova tidigt förhoppningsvis, vi håller tummarna för det.





Kommentarer
Postat av: My

När jag ammade så la jag sån plastad frotté under mitt lakan, som man har i spjälsängen annars, då slipper man förstöra madrassen iaf, eller så kan man ju ha det ovanpå lakanet oxå, så slipper man byta lakan efter varje natt :P

2011-01-03 @ 22:21:57
Postat av: Penny

oh tack för tipset My :) Får ta och prova det.

2011-01-03 @ 22:28:15
URL: http://pennylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se