Dags att vakna och dra mot stan :)


Nu ska jag fanimej väcka killen så vi kan åka upp på stan och fixa lite, måste köpa lite saker bland annat en jacka för jag har ju fan ingen vinterjacka för min vanliga passar inte än :/ och kan ju inte gå med uppknäppt jacka hela tiden blir ju kallt.



Måste även köpa nya droppar till lilltjejen, nytt smink för mitt är slut samt en födelsedagspresent men vad ska man köpa till någon som bara vill ha alkohol och en dator? En dator har jag fan inte råd att köpa så alkohol? Någon flaska god likör eller liknande? Det känns så fel att köpa men egentligen vad gör man när det är det enda personen önskar sig? Får väl bli en flaska Tequila rose eller Tequila baja för det älskar personen, blommor och ett skojigt kort. det får nog duga.






Så gudomligt söt hon är sin fina mössa ;)









Kommentarer
Postat av: JOSEFINE ANERLAND

Har du ingen jacka :O? Fryser du inte?!

Jag har en tjooock dunjacka men fryser som satan iallafall.. Hahah..

2011-01-04 @ 15:10:09
URL: http://josefineah.blogg.se/
Postat av: Beatrice

nej inge, kom nyss hem från jobbbet :)

2011-01-04 @ 17:08:07
URL: http://beahedvind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se