Barnbidrag och barnförsäkringar





I morse tog jag och Novah en promenad till ica för att köpa blöjor men fanns inte ett jävla skit, bra affär! Tur vi hade några kvar hemma men får dra och köpa någon annanstans när vi blir klara med tvätt + städning.
Tvätten är  färdig om en 30 min sen blir det diska och städa och senare funderar vi på att lyxa till det med en pizza.  Nu har jag även beställt mammas present och tror hon kommer bli super glad dock kan jag inte berätta vad det är eftersom hon läser min blogg, hon hoppas säkert på att jag glömt det och ska skriva ut det i bloggen men det har jag minsann inte glömt så du får allt vänta och gå runt och vara nyfiken ett tag till :)

Idag har jag fått barnbidrag för första gången,fan konstigt det känns, men är ju bara för man aldrig fått det förut.
På onsdag får vi besök av Lena från trygg hansa barnförsäkringar som ska hjälpa oss gå igenom alla försäkringsbolag, deras barnförsäkringar, priser och vad alla innehåller. Oerhört snällt att dom kommer hem till en och hjälper till med sånt för det är fan inte lätt.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se