Är fortfarande pigg..


Vilket inte alls är bra för borde passa på och sova när Novah sover men kan man inte så kan man inte, hehe.


Så jag passar på att fixa disken så länge sen är det snart dags för amning igen och efter det kanske jag blir trött?! :)




Vi har ju haft Gizmo i vardagsrummet och Tyson i resten av lägenheten hela dagen samt kvällen/natten för att Gizmo ska få vara i fred efter kastreringen men nu fick han nog och hoppade upp på handtaget så dörren öppnades och vandrade ut. Men jag hoppas verkligen inte dom börjar bråka igen för dom har nästan precis blivit sams men just nu sitter dom och fräser åt varann :/












Kommentarer
Postat av: Ewelina

Gillar du te? Du kan testa och dricka ett te som heter kvällsro, du kan köpa det på bla Ica. Man ska dricka det ca 30 min innan man ska sova och sen ska man kunna somna utan problem :)

2011-01-12 @ 11:39:01
URL: http://willyougodownonme.blogspot.com
Postat av: Johanna

Vad tycker du om mitt senaste inlägg? :)



En blogg om sex, kärlek, vardag, tankar och tips! Läs och följ gärna, du kommer inte att ångra dig! =)

2011-01-12 @ 19:39:25
URL: http://johannalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se