4 veckor = 1 månad eller?



Jag är lite virrig just nu för jag förstår inte riktigt en grej. Idag är det 4 veckor sen min sötnos föddes och 4 veckor är 1 månad, men hon borde väl vara en månad den 17e januari eftersom hon föddes den 17 december?  Jag får det inte riktigt att gå ihop :/ 







Idag har vi egentligen inte gjort så mycket bara tagit det lugnt och tagit en promenad, fick även hem korten som vi framkallde på Novah idag, vi provade bafra framkalla 2 st digitala bilder från www.fujidirekt.se för att se kvalitén men den var ju kanon så nu blir det att framkalla fler bilder hos dom :)



Vi har även diskuterat lite om Vilka vi ska ha som Novahs gudmor/gudfar och fasen vad svårt det är men tror vi har bestämt oss :) Dock är det ju ett tag kvar tills det är dags att döpas så vi har ju lite mer betänketid.










Kommentarer
Postat av: Alexandra

en månad är inte exakt 4 veckor. novah är ju såklart en månad 17 jan :)

2011-01-16 @ 01:12:38
Postat av: Penny

hehe jo klart hon är en månad den 17e tyckte bara allt bar så konstigt haha.

2011-01-16 @ 01:42:42
URL: http://pennylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se