Stora tjejen :) <3

 

 

Idag blev vår älskade dotter 7 veckor <3

 


Hon är så underbar, och min kärlek till henne är enorm, extrem, gigantisk.Nej jag ger upp det finns inga ord som kan beskriva min kärlek till dig min älskade dotter men kan säga att utan dig i mitt liv skulle jag inte kunna leva, du är mitt syre utan dig kan jag inte andas. Jag älskar dig mer än något annat.


Jag ska aldrig sluta älska dig, jag ska alltid skydda dig och finnas här. Jag ska ge dig det bästa och jag ska ge dig en underbar uppväxt. Jag ska ge dig allting du förtjänar, bara det bästa är bra nog för dig <3

 

 

Vi köpte en liten "present" idag åt Novah, hon fick en ny nappflaska för hennes gamla gillade hon inte och den här verkar sjukt mycket bättre så vi får väl se om hon gillar den, håller tummarna!

 

 

 

 

 




Kommentarer
Postat av: Fanny&Hanna

Vilken liten ängel!!

2011-02-05 @ 04:39:54
URL: http://cristaux.blogg.se/
Postat av: Sasha

Vilken fin nappflaska :) Kom ihåg att jag verkligen älskade nappflaskor när jag var liten och ville alltid ha nya söta som jag såg i butiker :)

2011-02-05 @ 14:15:38
URL: http://sashas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se