SHOPPING!


Nu har jag och Novah senderat några timmar och hundringar på stan.
Det var riktigt jävla kallt så är skönt att vara hemma i värmen igen =)







Fick en ring + hårspännen på köpet när jag handlade kläder från Bik bok. Hårspännen lär väl gå ut men inte ringen för den var ju as ful haha. Ser ut som den gått sönder, att det ska vara en pärla där som ramlat bort.






ACO Spotless deep cleansing från apoteket, 62 kr.
Djuprengörande gel för fet och oren hy, motverkar och förebygger finnar och porrmaskar. Min syster rekommenderade den här så ska ge den en chans tänkte jag, jag återkommer med min åsikt när jag har en.






Rosa mjukisdress från Bikbok 400 kr, finns i flera olika färger men rosa är ju min favorit färg.





2 st Bodys från H&M för 99 kr, Novah måste ju också få något såklart, sen var ju jag ju lite självisk och köpta en body där det står i <3 mum på haha men den var ju så söt. Hon fick även nya minifom droppar men det är ju mer av en nödvändighet än något skojigt hehe =)

Jag blir så jävla irriterad på folk alltså, när man kommer på/går av bussen så ska alltid folk tränga sig före barnvagnen, vad fan har folk som bråttom för bussen åker ju inte iväg för ens alla gått på/av. Samma sak är det på stan och i affärerna. Inte en jävel flyttar på sig och går rakt på vagnen det är väl för fan inte bara jag som ska akta mig?? Blir så jävla irriterad, som om dom har mer rätt att gå där än vad jag har... grrr.









Kommentarer
Postat av: Sasha

Så underbart roligt med shopping :D

2011-02-11 @ 21:08:10
URL: http://sashas.se
Postat av: JNY ©

åååh kul med shopping! :D bra grejer du köpte ;) hihi. Saknar lilla novah gullisen, men henne får jag ju träffa på söndag då ni kommer hit :)



Jaa det gick bra hos polisen. han gubben som ska hålla i min utredning var jättetrevlig :)

2011-02-11 @ 22:07:17
URL: http://duvethonjny.blogg.se/
Postat av: Emma

fina inköp! :)



SVAR: okej, vad kul. :) haha, ja och det SER inte bara gott ut, det ÄR gott. ;D

2011-02-12 @ 10:52:01
URL: http://emmasol.blogg.se/
Postat av: Ronny

Hej! Har varit här på visit och kikat!

2011-02-12 @ 11:26:20
URL: http://www.ecigaretter.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se