Morgonmys <3




Fyfan vad jag ser ut haha, men ingen är vacker kl 4 på morgonen
förutom Novah som alltid är vacker ;)



God morgon :)

Novah
väckte mig vid 04.00 och var hungrig och sen dess har vi legat och gosat och kollat på Bee movie. Hon har senaste veckan blivit så himla snuttig, så fort man har handen framför henne så suger hon tag på den och ligger och snuttar. Hon suger både på sina egna händer och våra, gullungen.

För någon kväll sen så sög hon så mycket på sitt pekfinger så det blev som ett russin haha, hon snuttar ofta på sina knogar eller på tröjkanten men då och då åker något finger in i munnen. Jag trodde ett tag att hon var nappsugen eftersom hon var så snuttig men njae den verkar hon inte så förtjust i faktiskt den duger bara någon gång ibland men väldigt sällan. Men nu ska vi nog fortsätta sova igen för jag är fortfarande trött och Novah har redan somnat om, så skönt att hon inte är så skrikig och har så mycket magknip längre:)








Kommentarer
Postat av: Beatrice

joda det rullar :) händer i veckan då? :D

2011-02-14 @ 07:39:22
URL: http://beahedvind.blogg.se/
Postat av: L I J N A

SVAR: ja, liksom hur lyckas jag xD

2011-02-14 @ 10:57:49
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se