Jag kan inte sluta tänka på dig :/



Jag kan inte förstå, kan inte sluta tänka och inte sluta sakna dig. Jag saknar att inte längre få se dig när man tar en promenad till affären. Jag saknar ditt skratt och leende. Jag saknar alla dina knäppa skämt och saknar när du brukar säga "sisåådärjaa".


Du fick mig jämt att skratta, jag brukade skratta tills tårarna sprutade. Sitter och tänker på kvällen då du fyllde 20 när vi gick från stan hem till dig i oxhagen, bara du och jag med väskan full med öl och en varsin bärs i handen och en cigg i andra och sjöng "kung i baren" så högt vi bara kunde.


Du är så saknad och så otrligt älskad av så många. Om du bara bett om hjälp eller åtminstone berättat vad det var som tyngde dig så kanske du varit kvar hos oss, jag undrar fortfarande och kommer nog alltid att undra varför? Var det planerat och hur länge hade du planerat att avsluita ditt liv? men största frågan kommer alltid vara varför?








Kommentarer
Postat av: Tina

Åh va fin skrivet.....

2011-02-13 @ 14:56:32
Postat av: Lina

Beklagar sorgen =(

2011-02-13 @ 23:42:00
URL: http://scenbloggen.com/linaholmqvist/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se