GREAT, nu har man pajat ryggen också :/



Idag har jag totalt stressat sönder men ändå inte fått något gjort känns det som :/  Dock så har tankarna vandrat iväg till tiden då jag var ett vrak, då jag mådde som allra värst. Tankarna har hela dagen kretsat kring vissa händelser och rättegångar så jag har varit rätt så deppig. Jag minns det som om det vore igår och det är fortfarande smärtsamt att tänka på. Så bara för jag är så deppig så håller jag på att baka lite blåbärspaj för det tycker jag att jag är värd <3

Mina tankar har även gått till en helt underbar tjej idag, som har varit med om något hemskt. Jag vet att du klarar allt, jag hejar på dig <3





Jag ska snart sätta igång att sortera tvätten eftersom det är tvättdags kl 07:00 i morgon, sjukt att det aldrig finns tider i denna jävla tvättstuga men man får ta dom få man lyckas hitta även om det är jobbigt att tvätta så tidigt på morgonen. Som tur är får jag sällskap av syster som också ska tvätta då i andra tvättrummet, så helt ensam är man ju inte =)


Förut när jag tog en promenad med Novah så halkade jag, gick ner halvt i spagat och gjorde illa ryggen. Jag hörde hur det knakade i ryggen och jävlar så ont det gjorde, jag går som en 95 årig blind tant med käpp typ.




Dagens mat blev idag, Potatis, torsk och dillsås.

Jag känner för övrigt att jag inte kan ta det här med viktnedgång på fullt allvar nu eftersom jag inte kan äta som jag vill pga amningen, så får ta det senare när jag slutar amma, men vem bryr sig om vikten när det är så mysigt att amma <3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se