Cheaters!

Just nu sitter Novah i babysittern och jollrar, sparkar och viftar. Johnny spelar något dataspel i vanlig ordning och jag bloggar uppenbarligen (haha) och kollar på Cheaters på kanal 11, det är faktiskt bra. Cheaters är några som hjälper folk i förhållanden och tar reda på om deras partner är otrogen, är intressant samt sorgligt för man tycker så himla synd om dom som blir bedragna. Det var tex en kvinna som var gravid med tvillingar och hennes man var otrogen hela tiden, vilket svin alltså och man blir så förbannad på såna äckel alltså och sen kommer dom med världens sämsta bortförklaringar.


Sorry för den dåliga bilden, håret är ostylat också men detta är min nya frisyr.








Idag har vi varit på stan och fixat lite och sedan frisören som ni kanske redan förstått? Vi var även hemma hos min mor ett tag och Lasse hjälpte till med barnförsäkringen för jag är så kass på ansökningar och liknande. Vi åkte väl hem rätt tidigt för vi var båda trötta och så.


Vi kan även kolla på big brother dygnet runt nu och det är fan awesooome!









Kommentarer
Postat av: JNY ©

Ditt hår blev jättebra Jenny! :D du passar i det!

Nu är det ju inte slitet heller ju, så växer nog ut fort ska du se :D <3

2011-03-01 @ 11:42:47
URL: http://duvethonjny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se