Big brother :)



Just nu sitter jag i soffan och kollar på Big brother och käkar kiwi, mums!


Sen när det är slut så ska jag ta mitt efterlängtade bad, har velat gjort det hela dagen men Novah har varit så mammasjuk idag så det är otroligt. Hon har velat varit hos mig hela dagen/kvällen så fort hon kom till sin pappa börja hon gråta och ville till mig igen och hon vägrade till och med att äta när Johnny skulle mata henne med ersättning men så fort jag tog henne och skulle mata henne gick det jätte bra sen när hon var mätt somnade hon i min famn med huvudet tryckt mot mitt bröst, hon tycker jätte mycket om att trycka in ansiktet i mitt bröst och sova, så söt är hon <3

 

 




Kommentarer
Postat av: spelandet.se

Hejsan!



Vi skulle bli väldigt glada om du skulle vilja lägga in en länk på din sida med våran länk?:)



<a href="http://www.spelandet.se">Flashspel - Spelandet.se</a>



Ha en fortsatt trevlig dag!



// Spelandet.se

2011-02-28 @ 05:48:51
URL: http://spelandet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se