Missade big brother :´(

Sitter och väntar på att klockan ska bli 1 för tänkte se BB eftersom jag missade det för Novah var väldigt trött så hon blev ju jätte ledsen pga det så satsar på reprisen istället om jag orkar hålla mig vaken ;) Är faktiskt lite trött och har väldans ont i magen för jag var tvungen att äta glass bara för Johnny gjorde det, När huvudet är dumt får kroppen lida och just nu lider min mage något fruktansvärt men blir bättre om några timmar eller i alla fall i morgon när jag vaknar =)

Det har varit dålig uppdatering idag från min sida och ber om ursäkt för det men har inte haft tid för bloggen idag :/ Har haft fullt upp, vi var iväg och storhandla förut idag medans Novah var på en promenad med sin mormor och sen har vi mest njutit av det fina vädret, lovley <3


Däckat hos pappa <3

 

 

 




Kommentarer
Postat av: claudia

Jätte-fin blogg ;)

hur mår du då ?

Kram claudia

2011-04-22 @ 11:45:42
URL: http://claudiautank.blogg.se/
Postat av: Beatrice

vi funderar på att dra lite runt i sverige bara .D

2011-04-22 @ 12:05:48
URL: http://beahedvind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se