MULLEMUTT!

Idag är det den 7e april 2011 och idag skulle du ha fyllt 24 år min kära vän, du hann bara bli 23 år innan du gav upp och lämnade oss och jag kan fortfarande inte förstå att inte finns bland oss längre eller det kanske du gör men på ett helt annat sätt. Om du bara visste hur enormat saknad du är och att i stort sett hela örebro sörjer dig mathias, du är så älskad utav alla om du bara hade förstått om du bara hade sagt något, vad som helst!!

Vi hade alla ställt upp för dig så som du ställt upp för oss, varför sa du inget? Varför valde du att avsluta allt? Det är inte okej Matte, kom tillbaka nu! Jag väntar fortfarande på att du ska dyka upp någonstans med ditt enorma leende, jag vill höra ditt skratt, mullemutt!


För en gångs skull VILL jag att du reta mig för att jag är liten och för alla mina konstiga uttal, som tex när du reta mig för hur jag säger "jävla skit", jag vet att du retade mig för du visste hur sur jag blev och jag skulle göra vad som helst för att få bli sur på dig nu, så matte kom tillbaks och reta mig, jag ber dig! Jag har även massa nya saker jag kan berätta som du kan få reta mig för :)


Varje gång jag tänker på dig kommer tårarna, att du ej finns mer går inte att smälta, det går inte in i mitt huvud. Varje gång jag ser en kille med med keps så kollar jag alltid extra noga om det är du även fast jag vet att det ALDRIG kommer att vara du :´(

Du träffade aldrig min dotter, jag önskar du hade gjort det. Jag hade gärna velat att
min dotter hade fått chansen att lära känna en sån jävla underbar människa som dig och hon hade älskat dig precis som jag och alla andra som träffat dig!


Du kommer vara älskad för alltid och minnet av dig kommer att leva vidare för alltid, Love u dude! <3













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se