Home sweet home ! <3


Nu är jag och Novah hemma efter en ca 3 timmar lång promenad, så skönt det var! Dock inte så varmt som jag trodde haha, gick ut i t-shirt så fick gå in igen och hämta en tröja haha. Novah sov i alla fall hela tiden och sover fortfarande faktiskt, skönt då kanske hon inte blir så övertrött ikväll :)

Var så mysigt att se folk ligga och sola och grilla överallt, Yäh äntligen sommar, är så glad att det är hyffsat varmt ute och solen lyser, underbart.


Nej nu ska jag slänga mig ner i soffan och glo på Jerry Springer!













Kommentarer
Postat av: Sasha

Det var en lång härlig promenad :)



sv; Det var väldigt gott också :D

2011-04-22 @ 17:38:25
URL: http://sashas.se
Postat av: Anonym

sv: Härligt:) det är bra!

2011-04-22 @ 19:52:47
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Tina

va fin du va på kortet vem tog det ???????? kram gumman älskar dej massor

2011-04-22 @ 20:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se