God morgon =)



Idag är vi uppe tidigt, vi gick upp 06.30 för att vi skulle börja tvätta vid 07.00 eller ja, jag tvättar och Johnny är hemma med Novah givetvis så hon inte är ensam hemma, hehe. Men hon är forfarande lite trött så ska snart försöka få henne att sova lite mer. Vi får se om det blir gröt + ett bad först eller om hon ville sova direkt, jag tror på det senaste.


Just nu sitter jag med mitt "morgonkaffe" eller ja jordgubbste haha och vi kikar på Jims värld på tv, det är ju för roligt alltså men måste ut i tvättstugan nu. Hej svejs!








Kommentarer
Postat av: felicija

tack :)

2011-04-15 @ 08:25:00
URL: http://heavenlysnowflake.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se