FREDAGSMYS <3

Ikväll har jag och Novah haft lite fredags mys, druckit påskmust och kollat på Vampire Diaries och Big brother och bara haft det allmänt mysigt, gud så ja älskar min lilla tös. Dessutom passar jag på att mysa extra extra mycket med henne idag eftersom i morgon ska jag ut med en polare, oj vad jag kommer sakna min lilla grodunge.



Johnny är ju iväg idag och kikar fotboll och dricker bärs så i morgon är det min tur att dra iväg till en kompis och dricka bärs, om det nu blir så men det tror jag nog. Och blä för att stå hela dagen och välja kläder in för kvällen, sånt är inte kul alls när man fortfarande bär på extra graviditetskilon för inget sitter lika bra som det brukade menmen  i värsta fall får jag dra på mig en svart sopsäck hahah :)


Nej nu ska jag glo klart på Big brother och mysa med min älsklingstjej <3 Ha en fortsatt trevlig kväll allihopa!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se