Dags att flytta?

 

Fyfan vad förbannad jag blir, är så jävla trött på det här stället så det är sjukt alltså,dags och leta ny lägenhet? Vi får inte in någon tvättmaskin i badrummet för det är för litet och vi kan aldrig tvätta i tvättstugan för vi bokar tider och tiderna försvinner, så när i helvete ska vi får tvätta??

 

Jag bokade tvätt tid förra veckan, och då stod det så här "Bokad tid Tisdag 5e april 14.00-18.00" Och nu när jag gick och för att dubbelkolla står det "inga pass bokade" Hur i helvete går det ihop?

 

Blir så himla arg och irriterad för är bara massa jävla krångel med den där tvättstugan, antingen är det svårt att ens få en tid och när man väl får en tid så försvinner den, åhh vi som verkligen behöver tvätta,.

 

 

 

 

 







Kommentarer
Postat av: M

Fyfan!! Jag vet exakt hur det där känns! Min pojkvän har elektronisk nyckel till tvättstugan och den där jävla grejen har tagit bort våra tider OCH låst oss ute när vi tvättar, så våra kläder är inlåsta, flera gånger! Hellre det där nyckelsystemet som fanns förut.



Klaga hos värden tills de ordnar det, sådär kan man inte ha det när man har barn. Ni måste kunna tvätta!

2011-04-05 @ 13:40:09
Postat av: Jennie, Livet, vardagen och Familjen!

åh fy va irriterande! tvätthögen blri ju inte direkt mindre så jag förstår din frutration. Ni skulle ha sånt nyckelsystem med små pluppar istället. Då är man ju garanterad sin tid, och det är himla skönt

2011-04-05 @ 20:03:11
URL: http://jenniesays.blogg.se/
Postat av: Penny

precis!!



Ja, jag ringde och klagade idag, han skulle kolla upp det sa han sedan höra av sig så får hoppas han gör det! Ja man måste ju kunna tvätta, och bebisar spyr ju rätt mycket så behöv ju byta kläder ofta och då behöver man kunna tvätta upp kläder, usch så irriterad jag blir på sånt här.

2011-04-05 @ 20:11:27
URL: http://pennylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se