Valvaka..



Nu sitter vi och tittar på valvakan, spännande. Och vi håller ju på dom rödgröna men tycker att det är lite orättvist att dom bara är 3 och alliansen är 4 för då får väl alliansen mer röster eftersom dom är 1 parti mer? Eller? Jag vet inte..


Anyway... jag har shoppat lite också eller bara ett par skor, ett par vinterskor. Jag måste ju ha ett par varma och bekväma vinterskor nu när man är så rund och vinglig så jag kan gå stadigt, haha =)

Det blev dessa fina skor, för dom är så söta och ser så himla bekväma och mysiga ut.

Beställde dom från www.have2have.se för bara 298kr :) Jätte billigt tycker jag.











Kommentarer
Postat av: Beatrice

okej okej va kul o höra :) hur går de me bebisen i magen då? har du fått nå beräknat datum? =) :)

2010-09-20 @ 07:00:11
URL: http://beahedvind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se