Idag är inte en bra dag!


I natt har jag nästan inte sovit något alls för jag är så sjuk, om jag väl somnar så vaknar jag efter någon timme :/ Gud vad jag önskar att jag kunde somna och sedan vakna upp helt frisk, det skulle vara fantastiskt.

Min näsa gör ont och är inte allför vacker just nu, jag har en sån där "koks-näsa" som Mellie så fint säger, haha.
Ni vet när näsan blir alldeles röd, torr och nästan sårig för man snytit sig alldeles för mycket, hatar sånt.

Och min hals gör också jätte ont, kan knappt svälja, dumma dumma hals.






Sitter just nu med en kopp kamomill te och hoppas halsen ska kännas bättre sen så jag kan somna en timme eller 2.





Nu kryper jag ner i sängen igen och hoppas på att må bättre nästa gång jag vaknar :)









Kommentarer
Postat av: Beatrice

ja men de är helt okej :)

2010-09-21 @ 15:27:16
URL: http://beahedvind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se