Hemma igen..


Så nu är jag äntligen hemma igen efter ha spenderat lite tid på ett informationsmöte på
arbetsförmedlingen. Det gick bra men tror alla andra vart lite små irriterade på mig för jag ställde 1000 frågor, men frågar man inte får man ju inget veta =)

Jag var på riktigt dåligt humör imorse pga att jag inte sovit något i stort sett. men när jag väl satte på mig hörlurarna och lyssnade på lite Eminem och kom ut i det fina vädret kände jag mig genast på bättre humör =)
För vem kan vara arg och bitter när solen lyser ?? =)







Där inne satt det 2 st tjejer en liten bit bakom mig och försökte vara hemliga men jag hörde vartenda ord, haha.



" Ser du den där tjejen i vitt som är gravid? Det är så synd om henne, hennes kille var otrogen och nu har han
dumpat henne för den andra tjejen så nu är hon helt ensam och får ta hand om barnet själv"


HAHA, när hände allt detta?? och vem är då han jag bor ihop med? =) hahah folk alltså.

Efter mötet gick jag till apoteket för behövde en grej där, tänker dock inte gå in på vad, sprang även in på en kiosk på vägen till bussen för att köpa mig en cola för vart riktigt törstig i värmen, hehe.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se