åhh så jävla typiskt.


Halloj..


Nu har jag nyss vaknat, eller ja har varit vaken till och från men inte kunnat sitta vid datorn för internet har inte funkat för ens nu ungefär. Jag mår faktiskt lite bättre nu dock fortfarande lite täppt och rätt mycket hosta men jag mår avsevärt mycket bättre än igår :) Så det går ju framåt i alla fall. Vi skulle egentligen till Pålsboda på lördag men tror faktiskt jag blir hemma för kommer nog inte vara helt frisk och då är det dumt att springa runt ute och hålla på.


Jag blir så irriterad, jag hade ju beställt ett par vinterskor som jag så gärna ville ha men så får jag ett mejl där det står att dom är slutsålda och att dom inte kommer ta in några nya leveranser. ÅH. Då kunde dom väl skrivit det på hemsidan att skorna var slutsålda.


Tror förövrigt att jag ska börja lösenordskydda min blogg, men vet inte har dock inte bestämt mig ännu men blir förmodligen så.



Men nu ska jag göra mig en kopp te och sätta igång med disken innan älsklingen kommer hem :)


Ha en bra dag allihopa! :)







Kommentarer
Postat av: My

Jag har läst din blogg lite till o från, o skulle jättegärna vilja kunna fortsätta göra det.. Tycker du skriver bra & intressant!

O dom där skorna du hade beställt, det finns såna på Din sko på stan :) Fast i vuxenstorlekar finns dom nog bara i svart o brunt o beige, men i barnstorlekar (till o med 38) finns dom i rosa och o svart med jättesött snöre där bak o en rosett :) ASsköna!

2010-10-09 @ 13:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se