Sönderstressad!


Känner mig totalt sönder stressad, är så mycket just nu och känns som jag inte hinner med allt och blir mer och mer stressad för varje dag som går.
Tankarna snurrar i huvudet och jag får panik över allting, sömnen får ta stryk också, blir väldigt dålig sömn för min del för kan verkligen inte stänga av tankarna och slappna av ordentligt.


Dock lyckades jag slappna av ett tag tidigare idag, tog mig ett varmt mysigt skumbad med tända ljus och läste en bra bok, Fiender dock kommer jag inte ihåg författarens namn för tillfället.






Dock varade inte lugnet i kroppen alltför länge för nu har jag nämligen spenderat senaste timmarna i sängen och bara gråtit hysteriskt vill dock inte gå in på varför men kan ju säga att det förmodligen beror mycket på hormoner, stress och allting jag oroar mig för just nu samt stressar upp mig över.
Både mamma och Johnny säger att det kommer ordna sig och jag vill så jätte gärna tro dom men tänker hela tiden " tänkt om det inte alls ordnar sig, vad händer då? Vad gör vi då?"



Aja, nu är jag hungrig igen (som vanligt) och älsklingen har fixat lite käk till mig så ska väl äta det innan det blir kallt.




God natt <3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se