Måndag och tråkigt väder!

 

 

Halloj :)

 

 





Nu märks det verkligen att det är höst, är tråkigt, regnigt och kallt ute, usch!
Nu längtar jag mest till december av flera anledningar, snön, börja julpynta och mest av allt längtar jag tills våran lilla ängel kommer till världen <3

Mitt nyårs löfte till mig själv förra året var att detta året skulle bli ett riktigt bra år, mitt år! Och sedär jag hade rätt för det här året är verkligen mitt år och det bästa någonsin.

  • Jag träffade världens bästa kille
  • Vi blev ett par
  • Vi blev sambos
  • Vi ska få en underbar liten dotter i december

Livet är perfekt för första gången någonsin <3



Men nu är det matdags. Så hörs, Tjingeling!






Kommentarer
Postat av: Anonym

Måste säga att han inte verkar vara världens bästa kille. Inte ens du själv verkar tycka det alltid. Ni kommer att få det tufft att klara ett helt liv tillsammans, så börja jobba på det redan nu, annars kommer de resterande 60 åren bli extremt svåra. Ställ krav på honom, och sluta förlåta honom varje gång, när du faktiskt vet att han kommer göra samma sak igen.

2010-10-18 @ 19:22:56
Postat av: Penny

Jo jag tycker faktiskt han är bästa killen, den bästa jag någonsin haft och kan inte tänka mig att vara utan honom. Men ibland blir jag arg på honom självklart, så är det ju i alla förhållandet.



Tufft? Nej tror jag inte och vi har faktiskt inget att jobba på heller för allt är bra.



Det som har hänt har hänt och kommer inte att upprepas, och jag är gravid och har humörsvängningar så det skriker om det, så är lätt hänt att jag överreagerar ibland. Och det är klart man förlåter den man älskar (så länge den inte är otrogen dvs).



2010-10-18 @ 23:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se