Måndag och ont i magen.


God kväll :)

 





Idag har varit en lika vanlig och händelselös dag som vanligt, inte gjort ett skit. Jag har i stort sett legat och vilat hela dagen pga illamående. Men man får se det från den ljusa sidan om ca 64 dagar kommer jag vara fri från illamående och inte behöva springa och spy hela tiden =) Åhh skönt det ska bli... can´t wait.



Åh blir tokig på min mor som håller på att tjata hål i mitt huvud om någon jäkla vaccination mot influensa,
Vad för influensa? Ska jag gå till läkaren och säga "Hej kan ni vaccinera mig mot den där influensan som ännu inte kommit eller kanske inte ens finns?"

Men jag tillhör tydligen "riskgruppen" eftersom jag är gravid, men precis som förra året verkar det större risk att ta vaccinet än att bli sjuk av influensan, jag vaccinera mig ju inte förra året och se på fan jag lever fortfarande.

Men ska dock prata med min BM och om hon rekommenderar det så gör jag givetvis det för mitt barn skull, i vanliga fall skulle jag totalt skita i vaccinet och influensan och allt vad det handlar om men om det är bäst för mitt barn så tar jag det där jäkla vaccinet.  Jag får se på onsdag när jag ska till BM vad hon säger.


Men nu ska vi kika Community så ha en bra kväll <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se