Lördagsmys <3




Idag har jag varit duktig och tvättat (älsklingen hjälpte också till) städat och såhär nu på kvällen lagom till filmen och alla tända ljust har jag gjort i ordning lite chokladpudding till oss. Ikväll blir det nog sängen tidigt för jag är rätt seg och öm i kroppen plus jag har mer att städa i morgon och vi ska ju även åka till Ikea och inhandla lite :)




Vi tänkte köpa oss en brödkavel så vi har så vi kan baka bullar och sen är det ju inte så länge kvar tills man får göra lussebullar =) hihi *längtar*
Sedan tänkte vi kanske köpa några nya soffkuddar om vi hittar några fina och även några bakformar och andra formar så man kan göra potatisgratäng och sånt gott.
Vi tänkte även köpa oss en liten badbalja åt våran gullunge =) Sen får vi kolla runt lite och se vad vi hittar :)










Har tänt upp massa ljus överallt i lägenhet för tycker det är så himla mysigt och tända ljus och höst/vinter hör liksom ihop, enligt mig. Men nu ska jag ta ut chokladpuddingen ur kylen och mysa ner mig brevid älsklingen och kolla på filmen The ringer.


Vi hörs ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se