Jag är inte alls trött! haha.

 

 

 




Ser man ut såhär så är det verkligen dags för sängen, haha!

Jag är så envis, har suttit och sagt till Johnny hela kvällen att jag inte alls är något trött alls men ser en pigg människa ut så här? haha NIX! Jag är svin trött  men är bara för envis för att erkänna det.

Men nu ger jag upp och erkänner jag är jätte trött och inte pigg någonstans, så nu  tar jag med mig Gizmo och Tyson och kryper ner i sängen och hoppas att det blir en riktigt bra natt med massa sömn för det behöver jag verkligen. Jag behöver sova ut ordentligt.




Good night, sleep tight <3







Kommentarer
Postat av: angelina

allt bra? ;d

2010-10-16 @ 05:56:32
URL: http://angelinasliiife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se