Jag är tjockis, en lycklig tjockis <3


Tog en bild hos bm.
älskar den där tavlan alltså, jag blir lugn och harmonisk i hela kroppen när jag ser den och vet inte varför är ju bara frukt men jag älskar den <3








Nu har jag kommit hem från BM, stannade i Tempo och köpte med en cola hem för var så himla sugen =)

Det gick bra, mitt blodvärde hade höjts lite från 90 till 102 så det går framåt, fick även lämna urinprov vilket också var bra.

Hon mätte livmodern som var 28 cm och det är ju bra. Sedan fick jag höra min lilla älsklings hjärtslag som är 136 slag per minut vilket är jätte bra <3


Jag fick även väga mig, haha herregud, JAG ÄR EN TJOCKIS MEN EN RIKTIGT LYCKLIG TJOCKIS =) Har aldrig vägt såhär mycket förut, helt sjukt haha men men vem bryr sig egentligen, jag gör det då inte och det är bara att köra hårträning sen. Extra kilon kan man alltid bli av med =)



Nu ska jag fixa något att käka och sedan vänta på att kl ska bli halv 3 för då ska vi till föräldragruppen :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se