Du är kanske inte redo för oss..




Jag trodde allt var bättre men nu är vi här igen, jag sitter ensam medans du är ute och super dig full igen. Jag antar att du inte är redo för familj ännu och jag kanske borde göra det lätt för dig och dra så att du slipper ansvaret.
Det är kanske det du egentligen vill eftersom du gör så här hela tiden, sen ber om ursäkt och blir jätte ledsen men så gör du om samma sak igen.
Drar ut, super dig full, kommer hem halv 4 på nätterna och skiter i att svara på sms.
Är ansvaret för stort? Vill du inte ha barn?  Det är okej, jag packar mina saker och drar och tar hand om henne själv så får du leva ditt liv för det verkar som det är så du vill ha det.


Du har en flickvän som är gravid, mår dåligt och är ledsen ändå väljer du att vara ute och supa
så vi kanske borde ge upp? Vi kanske inte hör ihop trots allt? Jag börjar faktiskt undra...
Jag vill så gärna tro att jag betyder lika mycket för dig som du betyder för mig, men hade jag betytt så mycket för dig hade du varit  här just nu.....




Jag brukade tro på dina ord men tror inte jag gör det längre, det är bara tomma ord,
Det är nog inte mig du vill ha, du vill bara ha någon
Det är nog inte mig du vill vara med, du vill bara inte vara själv
Jag fanns där när du var ensam men jag betyder nog inte mer än så.

Det gör ont att tänka men tror inte du älskar mig, trots allt.
Jag är bara bra att ha till hands så du slipper ensamheten.



 

 

 

 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se