Börjar bli trött.... :-O



Chockerande fan, jag känner mig seg och trött men kanske inte så konstigt med tanke på att jag sovit förbannat jävla dåligt senaste tiden så förhoppningsvis ska jag somna tidigt ikväll trots att jag sov middag förut =)


Jag har letat som som en tok efter ett par vinterskor eftersom dom jag beställde först var ju slutsålda och det företaget skulle ej få in mer av den modellen, och jag trodde det var kört och att jag aldrig skulle hitta några bekväma mysiga skor som jag gillar men så hittade jag dessa.. =) Jag vill ha dom och tänker köpa dom!!!




Men nu ska jag mysa ner mig i soffan och kolla family guy och invänta desperate housewifes =) Awesome <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se