Barnmorskan och envis huvudvärk!

 

 




Ungefär så ser jag ut nu :O Eller åtminstone är det så jag känner mig!


Hela dagen igår hade jag en fruktansvärd huvudvärk och trots sömn så vaknar jag  upp med samma förbannade huvudvärk, den är riktigt envis och vill inte ge sig. Har haft huvudvärk i flera dagar, till och med veckor och nu tycker jag fan att får vara nog!


Men men har inte tid att sitta och gnälla mer nu även om jag vill (haha) för ska iväg till barnmorskan nu och efter det blir det att  köpa med sig alvedon som jag egentligen tycker är skit men får inte äta något annat, hade föredragit gamla hederliga TREO men det är inte bra för bebisen.


vi hörs senare :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se