Awesome!


Helloj :)


Läkarbesöket gick kanon bra och jag blev sjukskriven nu till 25e november (min födelsedag) till en början alltså, ska även innan sjukskrivningen går ut träffa en sjukgymnast och få en funktionsbedömmning och då får jag fortsatt sjukskrivning tills det är dags :) Awesome, skönt och slippa ams och alla press.


Min lilla gizmo har haft influensan men verkar må mycket bättre idag, för han både äter och busar. Skönt =)


Ikväll blir det att kolla på Vampire diaries och Criminal minds och käka pizza, mmmmh fan va gott med pizza det var ju ett tag sen man käkade de :) Men ikväll blir det att beställa från onlinepizza, mums.






Bjuder på en osminkad och svin trött Penny :) haha.

 

 

Phuss <3

 

 

 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se