Smärtsam promenad!

 

Hej Hej :)

Jag har absolut inget att göra, jag har försökt installera sims igen men jag är så jävla efterbliven när det gäller sånt så det funkar inte. Så jag fördriver tiden med att spela Mahjong som jag hittade, inte skit kul men i brist på annat får det väl gå :)

 

 



Fan hände en skit skum grej igår, när vi gick till ica fick jag ju ont som vanligt och väl inne i affären så fick jag en förvärk och samtidigt blev illamående och yr och varm som fan och det kändes som om jag skulle kvävas så var tvungen att slita av mig halsduken och jackan inne i affären, konstigaste jag varit med om och har aldrig haft så ont förut. Jag var 100% på att jag skulle svimma där inne men tur var så gjorde jag inte det. Men så fort smärtan släppte så försvann också allt annat, skit skumt.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se